Podsumowanie projektów w roku 2017

Witajcie,
W tym wpisie chciałbym Was poinformować o wyniku moich projektów na rok 2017.

Pierwszy znios, który trafił do inkubatora, były to jajka po łączeniu Pinstripe x Pastel; w efekcie otrzymałem 3 węże, niestety wcześniaki bo zaczęły wychodzić z jajek w 47 dniu inkubacji. Są dużo mniejsze niż „Standardowo” wychodzące z jajek węże. Wynik jaki uzyskałem usatysfakcjonował mnie, gdyż wyszły 3 osobniki Lemon Blast, Pastel oraz Wild Type.

Drugi znios tego sezonu to łączenie Lesser x Mojave, z którego otrzymałem 5 zdrowych jaj. Tutaj dokonałem modyfikacji w ustawieniach inkubatora, dzięki czemu węże były inkubowane dłużej. Osobniki które udało mi się uzyskać znów spełniły moje oczekiwania, gdyż otrzymałem: BEL’a, 2szt. Lesser, 2 szt. Wild Type.

Oczywiście odmiany dwu genowe pozostają w hodowli, pozostałe osobniki będą dostępne do zakupu.

Dodaj komentarz